Einde van de reis!

Hoi Allemaal!

Na iets minder dan een jaar zijn we alweer aangekomen bij mijn laatste (erg korte) verhaaltje op dit blog. De afgelopen twee weken heb ik met een stel vrienden doorgebracht op het relaxte eilandje Ko-Tao. Lekker een beetje duiken (heel klein beetje in mijn geval, maar uiteindelijk dus toch nog

Wink
), relaxen en strandfeestjes vieren. Al met al een erg goed afsluiting dus.

Maar zoals met alles komt ook aan een wereldreis een keer een einde. Op zich is het ook wel mooi geweest nu. Ik heb in één jaar zo ontzettend veel gezien en gedaan, van Zuid-Amerika naar Nieuw Zeeland, Ausralie en Zuid-oost Azie, het is eigenlijk nauwelijks te bevatten. Eerst maar weer eens terug naar het ‘normale’ leven dus en lekker gaan nagenieten van alle mooie herinneringen.

Maar goed, ik zit nu in Bankok met Joep en Frank. Ik liep gisteren in een winkeltje ook Martin weer tegen het lijf. Martin heb ik een jaar geleden op de taalschool in Peru leren kennen en afgelopen jaar zijn we elkaar her- en der een paar keer tegengekomen. Zo komen de twee wereldreizen van begin tot eind toch weer bij elkaar. Vanavond dus met de mannen nog een laatste biertje drinken in de roofbar, en dan hop ik morgennacht in het vliegtuig. Ik vlieg eerst naar London en dezelfde dag gelijk door naar Nice. Daar wacht namelijk het strand van Zuid-Frankijk op me waar ik nog lekker 3 weken ga 'bijkomen' van deze lange reis

Laughing
. Langzaam weer opbouwen he
Wink

Dus, nu is het echt klaar! Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties, mailtjes en anderszins steunende uitingen, zo was er toch nog een klein beetje thuis mee op deze mooie reis!

Laughing

Tot in Nederland!

Ciao,

Lex

Reacties

Reacties

aukje

Eindelijk! ;) Hoe snel zoeken we samen de hitte weer op?
Geniet van la france!
X

Lex

Haha, snel! Kijk er al naar uit, lekker relaxen! :)

Daan en Roeland

Ha, Wij zitten al in Frankrijk. Weer is goed. Geniet van de laatste loodjes, wij hebben in ieder geval genoten van de foto's en de verhalen. Scheelt ons beide een hoop tijd en geld voor het zelf maken van een wereldreis ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!